blatassar.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg. Här kommer jag skriva lite om vad som händer på uppfödningen.

Första skutten i hagen...

Publicerad 2015-03-01 00:27:00 i Vård,

...för iår. 
 
Ja, idag så har alla kaniner (förutom knainungarna och mammorna) Varit ute och skuttat i hagen i ca 1 timme. Något som var väldigt uppskattat! ;) Dom gjorde glädjeskutt i luften och tog sig en tugga gräs emellanåt! ;) 
Kul för dom när det blir så pass varm att dom har möjlighet att vara ute en liten stund. Nu hoppas jag att det fortsätter med detta väder så får dom vara ute lite mer. 
 
 
Passade på att rensa burarna medans dom var ute i hagarna och när jag ändå öll på passade jag på att städa och tvätta matskålarna i diskmaskinen - brukar i vanlig fall handdiska dom. xD (gammal bild, klippte till den lite bara) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela